In elk bedrijf…

… vindt u wel samenwerkingen met waardevolle medewerkers die niet verlopen zoals het moet. En ondanks alle hulp en steun die hen wordt geboden, blijven ze onderpresteren en gevoelig voor stress.

Hun relatie met collega’s of klanten zorgt voor een chronisch gevoel van irritatie en wantrouwen en leidt tot een inefficiëntie waarvoor het bedrijf een zware prijs betaalt.

Ze kunnen wel maar willen niet … of omgekeerd.

Uiteraard tracht u hieraan eerst zelf een oplossing te geven. Het gaat tenslotte om medewerkers die u niet graag verliest en u wilt het kind niet met het badwater weggooien.

Maar bij 90% van deze ‘probleemgevallen’ liggen echter irrationele overtuigingen aan de basis van hun probleem.

Deze ontstaan vanuit een foutieve manier van denken en net omdat ze onrealistisch zijn, zorgen ze ervoor dat er onhaalbare eisen worden gesteld aan zichzelf, collega’s, klanten of het bedrijf.

Enkel door de medewerker inzicht te geven in de irrationaliteit van zijn gedrag zal de samenwerkingen opnieuw in een positieve richting kunnen evolueren.

Maar daarvoor is wel een gespecialiseerde aanpak nodig en bij Counterstrain begrijpen we de irrationele taal van uw medewerkers als geen ander.

Met meer dan 25 jaar ervaring …

… in “Factueel emotief denken en handelen“ weten we perfect hoe we hun irrationele, contraproductieve verwachtingen en handelingen bijsturen. Dit in een richting die beantwoordt aan de verwachtingen van het bedrijf én waarmee medewerkers zich gelukkig voelen.

Factueel emotief denken en handelen of kortweg FEDH genoemd, werkt rechtstreeks in op de irrationele overtuigingen en pakt daarom het probleem aan bij de wortel.

Zo zorgt deze methode voor een onmiddellijke en blijvende oplossing. Een waarvan de investering niet opweegt tegen de kosten voor heroriëntering, job coaching, ontslag, vervanging, recrutering enz.

In elk bedrijf…

… vindt u wel samenwerkingen met waardevolle medewerkers die niet verlopen zoals het moet. En ondanks alle hulp en steun die hen wordt geboden, blijven ze onderpresteren en gevoelig voor stress.

Hun relatie met collega’s of klanten zorgt voor een chronisch gevoel van irritatie en wantrouwen en leidt tot een inefficiëntie waarvoor het bedrijf een zware prijs betaalt.

Ze kunnen wel maar willen niet … of omgekeerd.

Uiteraard tracht u hieraan eerst zelf een oplossing te geven. Het gaat tenslotte om medewerkers die u niet graag verliest en u wilt het kind niet met het badwater weggooien.

Maar bij 90% van deze ‘probleemgevallen’ liggen echter irrationele overtuigingen aan de basis van hun probleem.

Deze ontstaan vanuit een foutieve manier van denken en net omdat ze onrealistisch zijn, zorgen ze ervoor dat er onhaalbare eisen worden gesteld aan zichzelf, collega’s, klanten of het bedrijf.

Enkel door de medewerker inzicht te geven in de irrationaliteit van zijn gedrag zal de samenwerkingen opnieuw in een positieve richting kunnen evolueren.

Maar daarvoor is wel een gespecialiseerde aanpak nodig en bij Counterstrain begrijpen we de irrationele taal van uw medewerkers als geen ander.

Met meer dan 25 jaar ervaring …

… in “Factueel emotief denken en handelen“ weten we perfect hoe we hun irrationele, contraproductieve verwachtingen en handelingen bijsturen. Dit in een richting die beantwoordt aan de verwachtingen van het bedrijf én waarmee medewerkers zich gelukkig voelen.

Factueel emotief denken en handelen of kortweg FEDH genoemd, werkt rechtstreeks in op de irrationele overtuigingen en pakt daarom het probleem aan bij de wortel.

Zo zorgt deze methode voor een onmiddellijke en blijvende oplossing. Een waarvan de investering niet opweegt tegen de kosten voor heroriëntering, job coaching, ontslag, vervanging, recrutering enz.

Onze klanten …

… waarderen onze discretie en daarom geen namen of logo’s. Wat we wel kunnen vertellen is dat ze zowel klein tot zeer groot zijn, zich in zowel het binnen -als buitenland bevinden en actief zijn in zeer uiteenlopende markten. U vindt ze in advertising, cleaning & facility, consultancy, finance, FMCG, IT, retail, ….

Onze klanten …

… waarderen onze discretie en daarom geen namen of logo’s. Wat we wel kunnen vertellen is dat ze zowel klein tot zeer groot zijn, zich in zowel het binnen -als buitenland bevinden en actief zijn in zeer uiteenlopende markten. U vindt ze in advertising, cleaning & facility, consultancy, finance, FMCG, IT, retail, ….

Contactgegevens

Counterstrain International BVBA

Kardinaal Mercierplein 1
2800 Mechelen

GSM: +32 475 78 73 68
marc@counterstrain.be

Nog een vraag?

Stuur ons dan via onderstaand formulier een bericht en we contacteren u zo snel mogelijk.

Lees eerst de gebruiksvoorwaarden van deze website.

Contactgegevens

Counterstrain International BVBA

Kardinaal Mercierplein 1
2800 Mechelen

GSM: +32 475 78 73 68
marc@counterstrain.be

Nog een vraag?

Stuur ons dan via onderstaand formulier een bericht en we contacteren u zo snel mogelijk.

Lees eerst de gebruiksvoorwaarden van deze website.

© Counterstrain International 2024 • Alle rechten voorbehouden • Gebruiksvoorwaarden

© Counterstrain International 2024 • Alle rechten voorbehouden • Gebruiksvoorwaarden